Sasi-Mahnalan kyläsuunnitelma julkaistiin 2001. Uusi tulossa!

Julkaisupäivämäärä: Oct 01, 2012 10:6:41 AM

Vuosia on vierähtänyt ja moni asia on muuttunut vai onko sittenkään? Hämeenkyrön ensimmäinen kyläsuunnitelma laadittiin 11 vuotta sitten ja siihen saatiin kerättyä runsaasti arvokasta tietoa Sasi-Mahnala-alueen asukkailta.

Lue liittenä oleva Sasi-Mahnalan kyläsuunnitelma vuodelta 2001.

Kyläsuunnitelman 2001 voit ladata

tämän sivun alareunassa olevasta linkistä!

Ei ole sattumaa, että Mahnalan kyläsuunnitelma halutaan päivittää juuri nyt, ennen kuntavaalia ja yhdistysten syyskokouksia, joissa valitaan päättäjiä luottamustehtäviin. Kyläläisten ja mökkiläisten mielipiteet kiinnostavat.

Kyläsuunnitelmaan voi vaikuttaa kahdella tavalla. Vastaamalla kyläkyselyyn internetissä perjantaihin 5.10. mennessä ja/tai osallistumalla kylän kehittämisiltaan, joka järjestetään Mahnalan Jyväpirtillä sunnuntaina 7.10. klo 16 alkaen. Kaikki ovat tervetulleita.

Tarjolla pullakahvit, kyläkyselyn tulokset ja joukko mukavia kyläläisiä. Yhteistyötilaisuuden virittää ja vetää Pirkan Kylien rempseä kyläasiamies Marja Vehnämaa.

Ympäristökoulun Nettikahvila palvelee

Ilman omaa tietokonetta kyläkyselyyn pääsee käsiksi esimerkiksi Mahnalan Ympäristökoululla. Päärakennuksen luokkahuoneessa pidetään auki Nettikahvilaa tiistaina 2.10. ja keskiviikkona 3.10. klo 18 - 21. Neljännen luokan oppilaat neuvovat kahville poikkeavia tietokoneen käytössä ja sähköisen kyselylomakkeen täytössä.

Anna mielipiteesi näkyä ja kuulua. Kyläkyselyn ja kylän kehittämisillan lopputuotteena saadaan Mahnalaan päivitetty kyläsuunnitelma, joka toimii myös nykyaikaisena kyläesitteenä.

Kyläkyselyyn pääset tästä