Miharin Rantakioskilla uusi yrittäjä

Julkaisupäivämäärä: May 30, 2015 4:58:17 AM

Miharin Rantakioskilla on ikää jo viisi vuotta. Rantakioskiosuuskunta on työllistänyt kesäisin paikkakunnan nuoria, järjestänyt uimakouluja ja erilaisia kylätapahtumia. Osuuskunta halusi tänä kesänä huilata työnantajan velvollisuuksista sekä päivittäismyynnin pyörittämisestä ja haki kevättalvella toimeen innokasta ja itsenäistä kioskiyrittäjää. Taka-ajatuksena oli turvata suositun kioskin toiminta sekä parantaa sen tarjontaa uuden kioskiyrittäjän ideoiden ja sitoutumisen myötä.

Miharin uimarannalla toimivaan kioskiin löytyi uusi yrittäjä omalta kylältä, mahnalalainen Sari Annola.

- Rantakioskin pääpalvelut ovat jatkossakin jäätelö- ja virvokemyynti, Sari kertoo. Tarjolla on muun muassa tuoretta kahvia ja omatekoisia leivonnaisia. Sari ei ole aiemmin ollut kioskiyrittäjänä ja ottaakin ilomielin vastaan toiveita ja asiakaspalautetta. Tuotevalikoimaa ja kioskin tarjontaa laajennetaan asiakkaiden toiveiden ja mahdollisuuksien mukaan.

Sari toivottaa sekä vanhat että uudet asiakkaat lämpimästi tervetulleeksi.

Miharin Rantakioski avaa lauantaina 6.6. ja on kesäkuussa avoinna päivittäin klo 14-21.

MIHARIN RANTAKIOSKI

Maisematie 802, Hämeenkyrö