Mahnalan MMS:n jäsenkirje

Julkaisupäivämäärä: Mar 01, 2015 8:33:51 AM

Kevättalven aika on koittanut ja katsomme jo kevääseen ja kesään, syksyynkin.

Kesän alkajaisiksi Mahnala osallistuu valtakunnalliseen Avoimet Kylät – tapahtumaan 6.6.2015. Hämeenkyröstä on mukana muutama muukin kylä. Tuohon päivään Mahnalasta on jo ilmoittautunut Miharin Rantakioski, Yrjölän Marjatila, Seppälän talli, Simunan Martat, Mahnalan MMMS:n Jyväpirtti ja Lava. Kohteiden välillä on traktorikuljetus. Mikäli on halukkuutta tulla mukaan tapahtumaan, ilmoittautua voi allekirjoittaneille.

Mahnalan lavalla tanssitaan jälleen kahdeksana lauantaina kesäkuusta elokuulle. Tervetuloa mukaan mukavaan talkooporukkaamme !

Hämeenkyrön kunnan kanssa kymmenen vuotta kestänyt vuokrasuhde päättyy kesällä ja Mahnalan päiväkoti muuttaa Sasiin uusiin tiloihin. Tarkoituksenamme on muuttaa Jyväpirtti kokous- ja juhlakäyttöön. Jäsenille tilaa vuokrataan tietysti jäsenhintaan. Otamme mielellämme vastaan ideoita Jyväpirtin käyttöön. Tavoitteena on pitää syksyn pikkuremontin jälkeen pikkujoulut pitkästä aikaa!

Toivotamme uudet jäsenet lämpimästi tervetulleiksi seuraamme. Jäseneksi voi liittyä ottamalla yhteyttä johtokunnan jäseniin. Nettisivuilla on tulostettavissa liittymislomake. Jäsenmaksumme ovat entisellään: aikuiset 11 €/vuosi ja lapset 5 €/vuosi. Laskutuksen hoitaa edelleen Pro Agria.

Seura järjestää kesäteatteriretken Valkeakoskelle 15.8.15. Menemme katsomaan 50-luvun nostalgista musiikkinäytelmää Pätkä pääroolissa. Retkestä ja muista tapahtumista tietoa nettisivuillamme: www.mahnala.com ja Hämeenkyrön Sanomissa.

Mikäli haluat jatkossa sähköisen jäsenkirjeen, lähetä sähköpostiosoitteesi: ilona.jarvenpaa@mahnala.com