KESÄTYÖTÄ RANTAKIOSKISSA

Julkaisupäivämäärä: Feb 21, 2012 4:43:18 AM

Palvelukseen halutaan reipas, myyntihenkinen ja hymyherkkä kioskimyyjä!

Miharin Rantakioski on osuuskunnan ylläpitämä ja tarjoaa asiakkailleen monlaisia palveluita. Katso kioskin toiminnasta kioskin sivuilta.

Miharin rantakioskin kioskimyyjät toimivat asiakaspalvelutehtävissä, pääasiallisena tehtävänään huolehtia kioskin myynnistä. Lisäksi he huolehtivat tuotteiden esille laitosta ja jäätelölähetysten vastaanottamisesta. Työhön kuuluu myös kioskialueen rakennusten ja rannan yleisestä siisteydestä huolehtiminen. Tehtävässä vaaditaan hygieniapassi.

Työt alkavat kesäkuun puolivälissä ja jatkuvat elokuun puoliväliin 2012. Työaika on pääsääntöisesti klo 12 - 20 välillä, poikkeuksena mm. Rantakioskilla järjestettävät tapahtumat. Viikossa on keskimäärin 3 työpäivää, mutta sadepäivinä kioski pidetään kiinni ellei erikseen toisin sovita. Hakuaika kesätyöhön päättyy maanantaina 30.4.2012.

Jos olet kiinnostunut paikasta, täytä alla olevan linkin kautta löytyvä kesätyöhakulomake. Lisätietoja saat soittamalla Jemina Ilomäelle puh. 050-377 1931.

Siirry hakulomakkeelle tästä

Huomioitavaa: Kysy Hämeenkyrön kunnan kesätyötukea työvoimatoimistosta, siihen ovat oikeutettuja 15 - 25 v. nuoret.Hygieniapassikoulutusta Hämeenkyrössä järjestää Kyrön Eloisat puh. 040 763 7912 / Miika Hämäläinen

Kesätyöpaikan saajat valitaan hakuajan päätyttyä. Tarkemmat työvuorolistat laaditaan kesäkuun alussa. Voit kuitenkin jo nyt ilmoittaa, jos tiedät päivät tai ajankohdan jolloin olet parhaiten käytettävissä.