Intiaaniopettaja Rainbow Eagle Mahnalassa

Julkaisupäivämäärä: Sep 04, 2011 8:2:27 AM

perjantaina 16.9.2011 klo 18 – 21

Mahnalan lava os. Maisematie 531/13, Hämeenkyrö

Pohjois-Amerikasta kotoisin oleva 69-vuotias Okla-Choctaw –intiaani Rainbow Eagle vierailee ja esiintyy toistamiseen Mahnalassa.

Perjantai-iIlan ohjelmassa on Rauhan Kilven opetuksia, rummutusta, leikinlaskua ja mukaansa tempaavia tarinoita. Mieleenpainuva illanvietto kaikenikäisille ja koko perheelle, jossa erityisesti isovanhempien mukaantuloa toivotaan ja arvostetaan! Suomenkielinen tulkkaus, Pia Koponen.

Osallistumismaksu 8€ kerätään portilla. Portit/puffetti auki klo 17 alkaen.

Mahnalan lava on katettu. Syksyn sääolot huomioiden, mukaan kannattaa ottaa istuinalusta ja/tai oma huopa. Ennen tapahtumaa ja väliajalla on myynnissä hiukopalaa mm. grillattua maissia ja makkaraa sekä syksyn herkullista uutuutta; tikkuomenoita. Puffetissa pullaa, kahvia, teetä ja mehua. Ostoksia varten kannattaa varata käteistä. Tuotto käytetään intiaaniopettajan kouluvierailun ja iltatapahtuman kuluihin.

Järjestäjät Mahnalan Ympäristökoulu ja vanhempainyhdistys Mahla ry.

Rainbow Eagle

Rainbow Eagle on Okla-Choctaw -Amerikan intiaani. Hän on viisauden vartija, jonka kunniana on kantaa vastuuta muinaisenamerikkalaisten Rauhankilpeä. Nyt kun Anishinabe/Ojibwa-perinteen mukainen seitsemäs tuli on sytytetty, hän vastaa rauhankilven perinteiden opettamisesta. Tässä ajassa kaiken sen perinteisen viisauden ja totuuden, jotka hänelle on annettu, on asetuttava tähän Rauhankilpeen, jotta sen voima kasvaisi ja palauttaisi rauhan Äiti Maalle.Rainbow Eagle on viettänyt suurimman osan elämästään matkustaen ja eläen perinteisten alkuperäisamerikkalaisten keskuudessa, sekä USA:n ja Kanadan reservaateilla että niiden ulkopuolella, jakaen kokemuksia perinteisten ihmisten kanssa ja saaden oppia heidän kunnioitetuimmilta vanhimmiltaan. Hän on arvostettu tarinankertoja ja opettaja, joka on levittänyt alkuperäisiä totuuksia sekä perinteisillä että ei-perinteisillä tavoilla monissa yhteisöissä Pohjois-Amerikassa."Alkuperäisamerikkalaisten henkisyyttä: Kävely metsässä", esittelee Amerikan intiaanien opetuksia, Rauhankilven opetuksia sekä Pohjois- ja Etelä-Amerikan profetioita.

www.rainboweagle.com

Katso täältä Rainbow Eaglen edellisen Mahnalan vierailun kuvat